Text: František Vahala, Hommage Detailing, Foto: Ondřej Kroutil
Naší Alfy 164 QV s třílitrový motorem si všímá každý. Zrovna poté, co jsme jí vyzvedli z Hommage, jsme zamířili k jednomu nejmenovanému dealerství nových aut a dokonce i prodejce jí od nás chtěl koupit. Fakt, že přijela z garáží na Novém Městě v Praze jako znovuzrozená, k tomu jistě přispěl. Jsme rádi, že můžeme při běžném ježdění způsobovat radost všem kolem. A mohl si snad vůz před zaslouženým zimním odpočinkem přát lepší péči? Sledujte průběh i výsledek…
Jak to celé začalo? Inu, nějaký rozdíl tu je…
Každopádně dost slov, mrkněte se, jak se dnes pečuje o youngtimer na profesionální úrovni!
Vzhled laku a jeho lesk netvoří použitý vosk nebo keramika, ale desítky hodin strojní korekce laku kdy se z laku dostane maximální lesk a hloubka. „It’s not the top what make the pop“.
Produkt CQuartz Lite který jsme použili není ryzí keramikou, ale hybridním povlakem někde mezi voskem a keramickým povlakem. Snadností aplikace se blíží vosku, výdrží naopak keramice.
Perfektní ochranu pro vyčištěná a vyleštěná kola dodá odolný povlak CarPro DLux.
Aplikace hydrofobní vrstvy tzv. tekutých stěračů na okna. Neocenitelný pomocník pro jízdu v dešti, kdy nejsou ty pravé stěrače téměř potřeba.
Povlak CQuartz Lite můžeme v tomto případě aplikovat i na tmavé plasty.
Ošetření boků pneumatik je taková parádička na konec, ale nejen že to lépe vypadá, ale gumy vlivem prostředí pomaleji degradují.
Aku leštička Rupes iBrid je neocenitelný pomocník pro místa, kam se s klasickou leštičkou nedostanete.
Finální kontrola a dolešťování naneseného povlaku.
Ttv. zapékání keramického povlaku urychluje vytvrdnutí a zlepšuje jeho vlastnosti.
Zapékáme na cca 90 stupňů po dobu devíti minut.
Vyleštěné svody dělají v motorovém prostoru velkou parádu.
Finální dojem tvoří detaily a nic se nesmí vynechat.
Díky štětcům s dlouhými štětinami se dostaneme i na špatně přístupná místa.
Finální kontrola interiéru. Základ je dostatek světla a nic nevynechat.
Při čištění sedadel je musíme nejprvé důkladně vyluxovat a poté hloubkově vyčistit. Buď jemným kartáčkem nebo čistící rukavicí CarPro, která je sice velmi šetrná, ale přitom účinná.
Aby kůže nevysychala a nepraskala, je nutné jí průběžně vyživovat, ale pozor, ošetřená kůže nemá být lesklá, ale matná a vláčná.
Zvláště u starších vozů musíme dávat pozor na některé materiály a povrchy, abychom je nepoškodili, základ jsou proto jemné štětce a kartáčky.
Pro kvalitní výsledek není třeba používat desítky přípravků a pomůcek, stačí vědět, které fungují.
Naše Alfa dostala program nazvaný Hommage Classic, který společnost při zájmu řeší s každým individuálně, od toho se odvíjí i cena. Pokud chcete své plechové milence dopřát podobnou péči, neváhejte a obraťte se na přímo na Hommage Detailing. My u nich určitě nebyli naposledy…